6WAYS - Bestelproces

Ben je benieuwd naar wat er eigenlijk gebeurd nadat je jouw bestelling bij ons hebt gepaatst? Eigenlijk best wel veel. Degene die het eerst bij de printer staat, heeft geluk. Diegene mag jouw bestellingen gaan verwerken. Op de pakbon staat precies welke artikelen gepakt moeten worden en op welke plek deze artikelen in het magazijn liggen. Vervolgens worden deze artikelen allemaal verzameld. De verzamelde artikelen worden gescand en direct gecontroleerd op schade en de houdbaarheidsdatum. Als alles in orde is, wordt er nog een foto van de 'basket' gemaakt waarna de artikelen zorgvuldig worden ingepakt.

Labeltje erop en bezorgen maar!

Voor artikelen met de status "backorder" wordt er een andere procedure gestart. Deze bestellingen worden door een administratieve collega verwerkt en in het juiste systeem bij de leverancier of producten geplaatst.

Natuurlijk houden wij je maar al te graag op de hoogte van jouw bestelling. Je kan een e-mail verwachten bij het plaatsen van een bestelling, een geverifieerde betaling, de verzending van jouw bestelling (met track 'n trace code), een factuur (bij bedrijven), een retourzending en bij aftersales (review uitnodiging).

Beoordeeld met 9.7 / 10 - Gebaseerd op 55 Beoordelingen

Copyright © 2012-2017 6WAYS. All rights reserved.